Funderingar och tårar till middag

Idag har det varit en crappy day för oss, för mig!
Känslorna har varit sm en berg o dalbana. Idag har det varit segt att komma iväg med ben10 till skolan.

Han har lekt och varit sitt överaktiva jag. Men har i hemmet varit mycket pysslig oc hållit sig sysselsatt med att rita Phineas och Pherb och måla så nogrant. Han har inte insett att han faktiskt använder sin finmotorik. Ben10 gillar verkligen inte att skriva längremeningar utan mes två och tre ords satser. Han kan så mycket mer än vad han visar mig och skolan.

Jag har kännt mig så pass utmattad i energi att tårarna kom under tiden jag gjorde middagen. Jag stängde in mig i köket med lite musik i öronen och helt appropå kom tårarna. Jag kunde inte stopa dem. När tårarna vl kommer så är det för att jag varit stark för länge.

Det är mycket som händer med ben10 skola och på senare tid har jag kännt att jag är besviken mer och mer på den skolutbildning som ges för min son. Jag är arg för att pedagogerna sent upptäckte att inget Åtgördsprogram skrivits så detta ska anmälas.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?