Vill inte till ...

Idag kom stunden som jag inte velat att den skulle komma och som jag inte vetat hur jag skulle förbereda mig på.

Idag kom dagen som Ben10 säger att han inte alls vill till pappa imorgon. När jag frågar hur han tänker så säger han vara vilka planer han har för oss i stan imorgon.

Jag tänker att han vill eller rättare sagt kräver en hel helg med enbart mig som vi inte är hos mormor o morfar.
Jag frågar Ben10 varje fredag hur han vill göra eller vad han vill om lördagar och då har han alltid svarat med att han vill till sin pappa. Denna dag svarar han annorlunda.

nu kom föresten utbrottet för att han inte alls vill sova..
Han är trött men envisas med att han inte alls är trött. så jag får göra som igår att jag släcker överallt hemma och gör mig iordning så kommer Ben10 mycket snabbt till mig då det inget annat roligt mer händer denna afton. Lustigt nog ligger bägge katter och sover redan. Hmm har vi kört slut på deras energi med eller vad e frågan haha?

Nu är det Tack och godnatt.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?