Onsdag: 15 sept

Det bara regner och regner. Och då kommer jag att tänka på den där förfärliga åskregner på sidan 71 i sagan om Nalle phu och om sången... att regnet det bara kommer ner





Vill hem till soffan och värmen hemma så jag kan skriva, jag känner mig så otroligt omotiverad till att skriva  mina två uppgifter.

det roliga är att jag fortfarande inte har några böcker till denna delkurs men jag anar att jag får låna av min kurskamrt.
Känns inte heler alltid bra att jag ska behöva låna av henne heller när jag natagit att beställningen från biblioteket redan var avklarad.  men se där fick jag på näsan. Biblioteket har inte als sänt mig några böcker. anledningen var för att jag hade en faktura att betala men den är allaredanbetald.  Så nu vet jag itne när och om jag får några böcker.
Jätte spännande och givande blri det då att studera.--- NOT!

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?