Lördag: ingen beställd förkylning!!

Jag hade inte beställt efter ett paket förkylning med lite muskle verk och annan verk som extra bonus. Känner mig lite halv lustg dp ag inte vet om förkylningen ska bryta ut helt i full kraft eller inte.
Jag håller mig hemma denna helg och min ängel är hos mormor och trivs så bra med det.

Det är tims dag idag med min ängel men även han har åkt på en förkylning och känner sig säkerligen som jag. Pratade med min goda granne K som uplyste mig om en sak som jag helt hade förlagt på minnet.
Jag och Tim hade ett avtal angende att han skulle hämta ängeln ( barnet som vi har gemensam ) från förskolan/ skolan  en gång i veckan och detta avtal bröts då han sände ett sms om at säga ifrån sig helt umgänget som är mitt i veckan. Tim har brytit avtalet och för att upprätthålla avtalet får jag ta detta med familjerätten och inte direkt med Tim.  Linus har i och med avtalet rätt att ha samma antal timmar fast å andra sidan kan jag inte heller trivnga tim att träffa barnet men från linus sioda kan jag psha på. Nu gäller det bara att finna en lösning som båda kan leva med.

Jag var hos mamma igår när jag bad henne ringa i mitt ställe till CSN om de hade tagit något beslut eller inte och det hade dem!!! Jag får mitt studeimedel den 29 vilket betyder att jag kommer betala av allt jag har som legat och flåst mig i nacken ett bra tag. Nu fick jag min lön från ABF och de bidrag som jag har rätt till vilket i slutändan blev lite drygt 7 tusen kronor. Srothandla är vad jag ska göra imorgon och idag ska jag fylla på mitt hemmaapotek för allt är i prencip slut. 

Funderar på om jag inte ska ta och ta hem lite taimat som lunch idag då mamma kommer med mat vid 17:30 och jag hinner säkert dö av hunger innan hon anländer. Funderar på om jag ska ta och unna mig att framkallla lite bilder medan jag änd är i staden och härjar.
NU ska jag kolla mejlen innan jag beger mig ut i friska luften och solskenet  för mina ärrenden.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?