Irritationsmoment

Idag hade jag en föreläsning att titta på via studeiplatsen moodle men tro inte att jag fick någon ro att kolla den . Den förra studiegruppens om jag var med i hade en ljudnivå som kan tolkas att de redan hade tagit helg.
Jag försökte fokusera men det gick inte så jag försökte hysha dem men det verkade som de inte ens brydde sig medan när jag skulle gå in i datasalen när de höllpå att skriva nåt som liknade en uppsats så höll höll jag ming tyst medans när jag skulle nej då skulle de inte dem ta hänssyn inte! Ush!!
Så jädra respektlöst! nu skönt vissa personer i  mina ögon säger jag  bara.

En annan tanke som jag hade var att när jag skulle baka pepparkakor med min son så såg jag att jag hade två olika fabrikerade kaksburkar där den ena innehöll konserveringsmedel och grejer och i den andra så var det bara naturligt precis som pepparkaksdegen som inhandlades för 2 veckor sedan!
=)
Nej ni , bäst att palllra sig till grabbens skola .Ser inte ut att vara ett roligt väder ..det blåser och har sig. och vindsyrta somheter duga med snö..
Weeeeeeeeeeeeeee längtar till allt lags sig så man kan börja se vart man går också!

ha det

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?