Måndag -- Det hemska ljudet

Ben10 hoppar inte direkt ur sängen denna dag. Han är arg för att jag väcker honom genom att klia , busa och pussa på han.
- Mamma sluta vääcka mig, jag försöker SOVA!!!
 
Idag ska detta roliga ljud komma... den som hörs  Första måndagen i var tredje månad.
Nerpackat idag finns hans hörselkopor och iväg kom vi till skolan.
 
 
I Lördags pratade jag och Ben10 om vad han och sin pappa gjort för kul.
-Inget speciellt, jag har spelat tv-spel och fått lite hjälp av pappa och pappa har lekt med sin mobil.
 
Oj vad kul detta känns! INTE
Det är bra orättvist att en vuxen man inte inser vidden med att umgås med sitt barn som inte har göra med TV eller dator. Näste lördag blir det att Pappa får snällt hämta sitt barn hos mig när det nu passar.
Jo jag vet att jag inte kan hindra från att pappan och sonen träffas men jag behöver inte släppa iväg sonen min med en äldre släkting som hämtar när jag pratat med pappan om att det är han som ska hämta.
Känns som jag blir mer och mer upprörd och irriterad och arg över att Pappan inte tar fullt ansvar.
Ja nu pratar vi lite skit här men jag pratar inte ONT om han för Ben10 om ni nu tror det. Ben10 är smart och det kommer han snart upptäcka att pappa inte finns när det behövs så litar på pappan gör jag inte direkt.
 
Om man nu har barn så gör man vad man kan för att träffa sitt barn, Rätta mig GÄRNA om jag har fel. 
Vissa bäddar konstigt för sig och gnäller att det blir så.
 
 
 
 
Richard

Håller med dig. Han ska ju umgås med när han har han inte ignorera honom.

2013-03-04 @ 19:30:52
Richard

Du har helt rätt. Han ska umgås då han är där.
Inte vara där som luft och bara vara för han känner att han måste.

Svar: Tack så mycket för din kommentar.
Valentina

2013-03-04 @ 19:36:19

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?