Snabba ryck!

Under hela förra veckan har vi vaknat sent och sedan har jag lyckats med att inte stressa alls utan fått Ben10 att ta på sig kläder, få i han frukost och komma i tid till skolan UTAN några konflikter eller andra hinder. Jag är grymt nöjd.

Tandläkaren ringde och frågade om vi kunde komma kvart över istället för hel som var bokat i kallelsen. Jag min dummer tackade ja och sa till Ben10 att det var dags för tandläkaren i dag. Han har är inte alls med på noterna så jag räknar med gnäll när vi ska ut om 45 min. Han kommer dock tror jag att inte ha några invändingar alls sen. Efter att han påbörjat sin medicinering har har kunnat vara mer sammarbetsvillig. Han har dock varit det innan vi ens påbörjade med Concertan. 
Akb

Ni är ena riktiga raringar, du och Ben 10

2012-10-30 @ 17:53:03
Anders L

ett tips ! http://gluten-celiaki.blogspot.com

2012-11-05 @ 08:47:14
Valentina

Tack för tipset Anders ..


AKB: Tackar :)

2012-11-05 @ 10:50:35

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?