Nytt inlägg efter ofrivillig uppehåll

Jo här e jag igen och har inte bloggat på länge. 
 
Medicineringen har börjat göra sin påverkan och Ben10 har nu haft sin medicin för sin hyperaktivitet i 2 veckor nu. Den största förändringen  är hittis enorma humörssvängningar både i skolan och hemma hos mig. Det som är lite kul är att han inte har humörssvängning varken hos sin mormor eller hos sin far med farföräldrar.  Det jag ser är att Ben10 är mest tryggast hos mig och därav testar han gränserna så långt som möjligt och så mycket som möjligt. 
Ja det tar på mig som mamma men jag har min metod. Jag kliver in i min bubbla av musik med min mp 3 spelare. Det är som Yoga för mig. Ren avslappning ahhhh 
 
 
Tänkte ha en frågestund där ni kan ställa era frågor och funderingar som ni får eller fått när ni läst denna blogg. 
 
Har redan fått frågor av en vän via telefon som är  följande: 
- Vad blev din första reaktion på att ditt barn fick en diagnos?
- Vad är det jobbigaste i er vardag?
- Hur ser du på Ben10s framtid?
- Hur mycket förklarar du till din son av hans diagnos?
- om du får ett barn till med samma diagnos , vad tänker och känner du inför det?
m
Besvarar dessa snart. Kommentera till detta inlägg era frågor.. Ingen fråga är för dum för att ställas. :)
 
Ha det gott nu

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?