Måndag

Morgonen gick underbart bra förutom att jag fick väcka grabben idag, annars brukar det vara tvärt om haha.

Ben10 kunde efter mycket om och men somna i egen säng trots min förändring i rummet. Lösningen blev att han kommer vara med när jag gör något i hans rum för att förhindra oroligheten och ilskan som fullkomligt exploderade igår. Han somna i en kram med mig. Hur mysigt som helst. :)
Tryggheten och lugnet infann sig snabbt när jag gav han lite massage i ryggen.

Känner att gårdagen sög musten ur mig. Nya tag idag och göra dagen så bra som möjligt. Det är enda sättet att se det på.
Ha det bra ni läsare :)
Emma Lannebrink

sv: oj, får be om ursäkt för ett sent svar! har inte sett din kommentar alls!
Jag gör ett inlägg med länk till din blogg nu :) säg till när du gjort detsamma!
kram

2012-10-27 @ 14:00:40
URL: http://adhdochfoto.blogg.se

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?