Söndag!

Ja det är fars dag i detta land och detta är inget varken jag eller min son Ben10 uppmärksammar på något sätt.

Vi är hos mormor nu då jag ska iväg till Kalmar för intro av sista delkursen ever i min utbildning. Ben10 och jag ligger över vilket är bra gott. Inte ofta jag får ligga över hos mormor då Ben10 blivit sur och sagt att han inte kan ha semester ifrån mig om jag är med han. hahahaha

Igår fick jag möjlighet att träffa på en förälder som har barn med samma problematik. En lättnad infann sig från min sida då denna människa hade full förståelse för hur de är, varit och upplevt allt det jag upplevt. Ödet bestämde att vi skulle sitta bredvid varandra Underbart var det att bara ens diskutera ämnet om våra barn.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?