Seg höstlovs uppdatering.

Höstlovsveckan har varit underbart gott även om jag mest för min egen del fick plugga trots att jag varit sjuk.
Ben10 har inte klagar utan har trivs på fritis denna vecka.

Bjuder lite på några bilder från hur vi klarade av tandläkarbesöket.. Hade en arg liten kille i 2 dagar efter...

Inga större konflikter för höstlovs veckan. Ben10 har spenderat tid med mormor i simhallen och haft det riktigt bra och under pappa dagen åkte de till Linköping. vad mer exakt får man aldrig veta. Antar att det inte var något speciellt utöver det vanliga.

I söndags åkte jag med Ben10 och mormor till ett litet sött cafe. Gammalt stilt och underbart skönt att bara vara.


Hemvägen ville Ben10 vara fred och för att göra detta i en bil när jag sitter bredvid han så gjorde han så här..

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?