Trött mamma och pigg son

Jag gick och lade mig sent men ändå gick jag upp halv åtta när jag märkte att Ben10 höll på en del med datorn. Väl uppe blev jag informerad att ingen internet fungerade eller tv heller för den delen.
Det var inte bara de utan all ström var borta. Jag tror det var en propp men jag höll på och byta den andra proppen när strömen kom åter. Ben10 trodde jag fixat allt själv men jag vet inte om det ändå bara var ett elfel från komunnens sida och inte enbart i vårt hem. Ben10 tog det väldigt bra iallafall med att han inte kunde göra nåt  utan satt och rita med paint programmet på datorn. Väldigt fiffigt in väntan på att jag skulle vakna.

Bild tagen från internet.

En frukost senare framför tv och en film gjorde att vi bara myste hela morgonen tills min trötthet tog över helt.
Har prövat en månad med att han får äta vit mjöl och det har märkts mer hemma än förut medan idag har han varit lugnare och inte lika explosiv i hans hyperaktivitet. Det som varit lite på speed med Ben10 har vait hans lekar och fantasin. Så jag sk akonsultera med en dietist och sjuksköterska samt läkare för att bolla idén med att utesluta allt vitt mjöl ur kosten för Ben10.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?