Talang för skådespeleri

Nysshemkommen med ont i magen efter att varit med sonen hos mormor. Sonen tog till tårar och ville så gärna ha mig hos sig hemma hos mormor.  Kommer hem och ringer för att försäkra mig om att allt gått bra.
Nu när jag ringde till mormor så försäkrade hon mig att så fort jag hade gått till bussen  så var Ben10 precis som vanligt när han är hos mormor.
Det han gjorde var att ge mig lite dåligt samvete och detta gjordes av ren skådelspeleri så när jag ser en annons om nåt teater så ska jag anmäla han. Han är så duktig att agera verkligen. Visserligen visste jag på långt väg att det inte var riktiga tårar utan med krokodiltårar men ändå så försökte jag analysera hans dag över om det ändå inte varit nåt speciellt som gjorde att han agerade med tårar och på det dåliga samvetet hos mig.
Detta är inte första gången han luras men jag är mer van att han gör detta mot mig när vi är i hans skola.
Ush att sitta som mamma med ont i magen och åndas om det ändå inte var nåt jag inte sett.
Ett litet tecken som jag gör är att verkligen tänka ut hela hans dag, tolka den, hur hade han sett på den saken och så vidare. Men icke då, nu ville han bara retas lite så nu när jag ringde mormor så sa hon att hon knappt hann läsa två sidor ur en bok förens han hade somnat in med min lilla docka och en stor gosedjur format som clownfisken Nemo.
Med detta så lämnar jag er med Ben10 favorit musik som han spelar om och om och OM igen!
Ha en trevlig Fredag!


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?