Flitiga lisa och Pizzabullar

Denna dag har varit helt effektiv för min del. Lämnade ben10 som vanligt och idag valde han att inte vara på fritids vilket blev en glatt inslag för hans del då jag låter han ibland helt bestämma vissa dagar om det ska vara fritids eller inte.
Medan Sonen var i skolan hann jag tvätta, städa, plocka och ta ut sopor, vika tvätten, och handla innan jag skulle hämta sonen vid skolan. Allt har gått fort idag och vi tog mellanmålet hemma vilket var hel mysigt. Han protesterade inte så mycket till det jag plockade fram för Ben10 fick vara med och bestäma vad vi skulle ha som mellanmål och jag kan lova er att kaffet smakade himelskt gott.
En rolig sak hände oss när vi satt på balkongen och åt vår mellanmål. En lite fluga flög omkring pch Ben10 ku följde flugan med blicken och hade stenkoll på vart den var. När flugan flög för nära så sa
- han nej, ush fy på dig
Sedan pekade han mot där flygan ska kunna flyga ut och sa
- Flyg ut där, kolla där! se till och försvinn nu

VI kom på att det måste bakas pizzabullar till kalaset nu på lördag för polarna så jag satte igång och baka. Ben10 gjorde fyllningen helt själv och han smakade sedan på första pizzabullen.
Resultatet blev rätt så goda pizzabullar!


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?