Pyssel vid läggdags

Sonen har varit hos mormor i sedvanlig ordning sedan i fredags och kom hem först i igår söndag med mig. Sambon min var inte hemma  under lördagen så jag passade på att ploka undan helt och städa. Katterna var visserligen efter mig hela tiden och bara skulle vara med där jag var. lite irriterande belv det när den ena katten skulle lägga sig över några papper som jag skulle ta bort. Så typist för katter att alltid ligga just där det vet att det inte borde ligga.  hahaha

Igår under nattningsprocedurera så avbröt sonen och jag helt läggningen när vi började kolla igenom hans tidning med pysse.. Han fastnade för ett pyssel som vi skulle göra exakt nu när jag skulle börja läsa godnattsaga. Ja så det var bara att börja hjälpa han när han var så bestämd och envis att det skulle göras på en gång.  :)
Sonen satte mig med att måla och klippa ut draken medan han själv satt och färglade Woody-figuren samt klippte ut.
Woody och drake  
Lite dålig fokus på  bilden men andra bilden är bra bättre :)


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?