Tisdag

Idag vaknade pojken min tidigt enbart för att  spela hotell Kantarell, När jag fråga han vad han gjorde så sa han att han jobba på hotell kantarell.
- Jag måste ta hand om gästerna mamma!

Han tog det med största allvar vilket han gör när han tar sig an saker. Intresset han har när han tar sig an saker gör mig stolt att han vill fullfölja tills det är slutfört. :)
Ibland hinner han inte klart så när jag denna morgon medela som alla andra att det var dags för frukost sa han att han jobbar!!!

Önskar ni kolla in spelet som fångar sonens intresse om morgonen så klicka  HÄR 
Jag kollade in sidan mer och tilloch med jag fångades. BOLIBOMPA har lyckas bra med deras spelsida.

Denna morgon blev sonen lite av en lite härmapa igen.. det jag sa sa han igen. Det slutade med att vi började sjunga lottas födelsedagsmelodi
" Vad är det för en dag?, nej ingen vanlig dag för det är lottas födelsedag, hurra hurra hurrra"
Vår version blev.. " nej ingen vanlig dag för det är retas med mamma-dag idag hurra hurra hurra!


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?