Lördag: Ursäkta min fördröjning

Hen alla läsare=D
Jag ber verkligen om utsäkt föresten för att jag inte lagt in några inlägg alls å bra länge men nu är det mega mycket i skolan och jag har haft mega mycket fullt upp med att ta mig till olika ställn och efter i fredags för en vecka sedan går allt mycket bättre =)
Min Zemer är hemma och nu funkar allt.

En vecka med vardagen har gått bra och det går bättre lite i taget.

Jag har ingas omhelst planer på att lägganer denna blogg utan anledningen till att jag inte skrivt något på länge har varit att jag haft ont om tid och måste förlägga tiden på de mer viktigare prioriteter.

kompenserar er dock med lite bra bildr hi hi
Hoppas ni alla drar något på smilbanden och mottager min urskt hihi
KRam på er alla

Jag och mammsen min i kön på Ge-kåås
Mammsen minoch jag i kö i Ge-kåås / Ullared. Notan hamnade för övrigt på tusen kronor jämnt för allt !! ha ha det ni , slå den om ni kan.

 
Lunchen som jag senare fick kramp smärta av!


Pumpsen jag ville ha men kunde inte köpa. alla stålar ade gått åt för gee-kåås.
Jag skulle ha sparat 135 kvar för att kunnat ta hemm dessa juveler!!
ja ja , vad är en bal på slottet ahhh ....



Snön som låg kvar LÄÄÄNGE !! Det är astufft att se alla lager med snö , coolt ju =)
Den som klagar på att det blir för varmt i sommar kan ta sig en tänkare på hur denna vinter varit ha ha



En bilf från torsdagens föreläsning tror jag =P; minssinte så noga faktiskt ha ha
men så här har jag det varje gång när jag har en föelsning.
Läraren eller föreläsare som det heter sitter i en studio i Kalmar på skolan ( Linnéuniversitetet) medans vi på distans får sitta via ett lärcenter i vår stad.  En brilljiant idée detta med att ha utbildnigar på distans ju!

jaha , hoppas dessa bilder  blivit en bra kompensation för er hi hi
Enjoy

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?