TISDAG: 22 juni

Grabbens Födelsedags kalas var i söndags och det blev ett otroligt lyckat kalas. SÅ klart skulle inga tjeej vara välkomna men det roliga var att när grannes flicka fråga om linus ville leka med henna så sa han
- " välkommen in"
Jag frågade sedan sonen varför han lekte med grannflcikan och inte ville ha sina kusiner  med på kalaset kom svaret
-  dem e flickor ju!
Jag svarade med att grannen är en flicka och att nu leker han ju med en flicka.
Hans svar blev
-  Hon är min kompis!

HAHHA se barn =)

Kalaset hade en racebils tema och balloner blåstes till förbannelse. Grabben var mycket nöjd med kalaset och så även hans 5 gäster som han bjöd. Lite trångt i köket ett tag men tur att det var 3 vuxna med i detta kalas. Utan mina två assistenter i familjen hade jag nog fått migrän redan när första barnet kom in och började härja.
Alla barn samlades runt sonens bilbanan och det var tjo och stimmer att jag tog mig en kopp kaffe för att undvika få huvudverk. 


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?