Tisdag:

Mitt illamående fortsatte ända fram till 16 som då förbyttes till frustration, besvikelse och jag var ledsen över att dagen inte kunnat leverera över vad som förväntades.
Jag har länge gått och väntat på riktigt bra nyheter men jag får tydligen vänta lite till. Jag var så exalterad igår för att jag trodde att nyheten skulle komma, men icke sa nicke.
Idag så kan jag inte göra annat än att kontakta den ansvariga och få svar till varför denna långdragna väntan.

Igår kom jag ut till min gode killkompis Jonas. Jag minns inte när jag senast såg han men när han tog emot vad jag hade gjort så var han lite besviken på mig. Hans respons blev varför jag inte berättat detta tidigare så han kunde få  gratulera i mängder LITE tidigare och inte så här 6 månader efteråt.  =D Gott at veta att den bättre vän kretsen gläds med en och alltid är en stöttepelare öven om jag just tar tag i han när jag behäver akut stöttning. En gång ringde jag till han när jag fick panik och hyperventilera och hade en cigarett i munnen för att dömpa det hela. Han fick mig att lägga ner hela min metod med cigaretter och bara ta tag i vad som anländer. Man dör ite när man blir konfroterad av sina inre demoner även om det känns att man ska dö.

Nu Frukost time och sedan ringa till handläggaren.

See you later alligater!!!





Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?