Tisdag: 09:11

Nu ska jag bara ta reda på vart mina böcker är. de jag behöver på fredag. Tur att läraren vet om vårt dilema med littraturen DE har en littratur som är slut över allt och förlaget som trycker den har tryckt upp nya men nu är bokförsljarna lite sega.. Hoppas packetet är iväg nu men än så länge vet jag bara att Adlibris.se tagit emot min beställning. Skulle int förvåna mig om de sänder ut littraturen nästa vecka.

Boken "Utomhusdidaktik" finns nu i mina ägor så n kan man reläxa en gnutta då jag behöver denna bok först till delkurs 2 och 3.

 

GONA

SV: Hej Valentina!

Sorry men jag förstod inte riktigt va du mena nu, har du en en pojkvän som inte har uppehållstillstånd eller vadå? :P Och om jag förstod rätt så nej du är inte alls löjlig!! Klart man vill vara med den man är kär i. Stay strong ;)

Du är skön du haha tack för dina söta kommentarer! Ha det bra pusspuss

2010-01-19 @ 13:56:52
URL: http://gonas.blogg.se/

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?