SMS

Igår natt fick jag två sms som gjorde att jag vaknade av dem båda!!!
En trevlig filur sände ett sms om att han kollade på en P-rulle (?!!) ehh okay men var han tvungen att sända ett sms taport om det till mig?
svret komm en en timme senare när en bildsms anlände. irriterad att jag belv väckt första gången slänge ifårn mig mobilen så jag såg hans medelande fört på morgonen.
HAn hade sänt mig tjaa gör lite matte så får nu ut vad han sände mig.. samt med en text
" jag tänker på dig varje kväll"  JA det är iju för sig trevligt att någpn tänker på mig varje kväll =)
Sist jag fixk sms av han var i juni ifjol.  Han kanske är på humör igen hi hi 

Klockan går så snabbt nu så bäst att jag hoppar i säng
enjoy morgondagen !

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?