FREDAG: igen....

Fredagarna komer fortarae och fortare och nu är det helg igen..
Upptcäkte när ajg kom till skolan vid tolv att jag började 14:30 !!
Helt otroligt.. nu är jag verkligen tidig ha ha

Vakmästaren kom idag för att laga en garderobs dörr som min grabb hade råkat ta ner. tur att han inte fick den på sig! DÅ jhade mit hjärtahoppat ur mig. Anars är han min lille plutttis väldigt duktig på att hålla sig fin. ni vet.. inte leka för äventyrligt. Härmomdagen hade han öppnat fönstret i vardagsrummet och sklle till att börja hänga ut sg när jag fick släppa allt jag hade och sprang till han. Hans försvar blev att han sett sin bästa vän Gustav och han ville prata med honom.  Jag kolaralltiod till min pojke för han leker oftast tyst oså hel stude ro kan jag inte ha. kommer p mig själv att jag alltod sneglar på honom. Har satt upp en massa dörrlarm på fönstren så jag hör så fort han öppnar fönstren. VI bor på andra våningen så ett fall från vårt lya blir inte kul.. och det är inget jag vill ta reda på heller.

Idag ska jagoch min aklasspolare ta reda på vad IKT inebär.. det är bvara sista frågan vi inte kunnat lösa säjälv med Moment B skrvingen.  vi har alla skrivit omdet men vu hoppas bara på att det var rätt gisat för vi hr helt bara gissat oss framtill vad de kan betyda och innebära. Det är en fråga vi inte förstår oss på som gör oss alla helt förvirrade.

Pratade med EIRON i dag lite snabbt och han gissade först nu min ålder.. ha ha han trodde jag var 26.. tackar =) Det kommer förgylla min fredag.  Det var ett år sedan jag pratade med han.

Hur mår jag annars: tja jag vet inte.. jag är glad och lycklig med att bara vara här och nu men lite brist på motivation då jag har enskriving i OBSERVATIONER och mina anteckningar är POFF borta!!!  hela min skriving är i de vadjag anteckant ner under mina två dagar av observation. SKa träffa sara som jag gjort observatonerna med i nästa veck aså vi kan samla det ssta gå igenom så jag hoppas jag funnit dem. jag tror det är en 8 sidor med text på bägge sidor!!! IHEEE

lite putt fortfradne på mia sominte verkas lysna på mina råd.. ja ja  Jag antar at hon vill göra sina egna misstag. När man igenom samma sak så vill jag liksom ändå ge råd för att hon inte ska bli fö ledsen om hon blir besvikenigen.. ja ja . JAg ska då inte ge henne fler råd när mia människan ändp inte verkar ha sin örsel igång.

Igår kväll upptäckte jag vad skype är.  jag skulle leta fram lite matrial i min dator igår kväll för min moment b men jag fick inte upp den så jag kunde inte göra nåt med datorn igår så datorn gick på resning läge.. under tiden uptcäkte jag skype och döm av min förvåning när jag började snacka med Bröderna larsson.
jag har dejtat em båda under en tid men det var ca 10 år sedaneller nåt. kul var det att prata med dem. Nu har micke lovat att äära mig allt om skype för jag fick panik igår.. jag råkade klicka i nå för rät som et var bara kommdet en mass samtal som jag inte ville ha. 

ironisk kallas det !
Så här kände jag mig igår när datorn krångla..
Harmea mycket at skrivaoch ibland önskar ajg abra att jag hadenågon som kunde kolla mina texter med mig .. känns som jag gör samm misstag hela tiden i mina texter. kännslagom kul.
Orkar inte hålla åpå att sända alla min atexter till mamma hela tiden såom visserligenhar mycker erfarnehet av skrivingar och sånt  men det hjälper ju inte mig närhon rättar mi askriingar och ändrar det så det blir rätt Det är frtfrande min text menhpngör den bara mer korrrekt.
AHhh lite frustera. nja.. så där =S


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?