Fortsättning följer...

Nu när man ringer till handläggaren som svarar inte människan!! Phhh vad lack jag blir! känns nästan identiskt med att försöka få en tid till doktorn om man är sjuk och man ringer till sjukvårdsrådgivningen. Man måste ju överreagera i sina symtom för att få komma ens... Tack för det Lina för de tankar.
Fast när jag ringer till dem så brukar jag mest fråga om mina symtom ör normalt eller om jag ska börja oroa migoch att jag ringer enbart i rådgivningssyfte. Brukar funka varje gång att få en tid till doktorn fast jag gillar verkligen inte att ränna dit. HAr fortrande ont i örat mitt men som sajg så har jag itne tid till att besöka läkaren.

Ikväll blir det piroger..yumma

PAssar till vinet:
Får ta en bild av vinet när jag komer hem för de bilder såom finns är upphovsrättsskyddde och det ska man alltid respektera.
Vi får googla en bild på flaskans utseende för att se hur den ser ut.
CAStillero del diablo betyder:  Djävulens vin

RÖDA VINER, Fruktiga & Smakrika
   
Flagga  Casillero del Diablo Reserva Shiraz 2008 (nr 95307)
   
Land Chile
   
Distrikt Rapel
   
Alkoholhalt 13,5 %
   
Färg Mörk, blåröd färg.
   
Doft Stor, fruktig doft med rostad fatkaraktär, inslag av mörka bär, vanilj, kaffe och choklad.
   
Smak Mycket fruktig smak med rostad fatkaraktär, inslag av mörka bär, vanilj, kaffe och choklad.
   
Användning Serveras vid cirka 18°C till rätter av lamm- eller nötkött.
   
 

 
 

 
Producent Concha y Toro

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?