Tisdag: Ångest över skrivning

Mycket press har kommit nu över att en skrivning inte blev inämnad i tid men den är inne nu och nu kan jag inte göra annat än att trucka på läraren samt scn så jag får utbetalt mycket snart. Kontoret från Bostadsbolaget ringde och frågade om min februarihyra. De hade förståelse för mi situation men ville ha en garanti för att kjag kommer få pengar vilket jag kunde ge dem.  Så fort pengarna kommit in på kontot försvinner 8 lakan direkt för två hyror då vi snart är inne i en ny månad.

min sön är föresten totalt förstård. varför? jag somnar i soffan av utmattning av att läsa och skriva de jag ska skriva och när jag fastnar så fastnar jag totalt i hur jag ska skriva vidare. Vidare somnar jag som sagt i soffan för att vakan upp igen vid 2 snåret och uptäcket att sängen e skönare att sova i.

Nej ni, nu har jag en FET avhandling  på 123 sidor att läsa inför morgondagens grupparbete. Den är inte tung men bara lagom fet så man blir lagom mätt. =)



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?