Lördag: Melodifestival Nej Tack!

Nu är karusellen med melodifestivalen igång igen. jag ser inte p ådet hela eller har planer att följa. Man får ända reda på vem som van med tidningar och snacket som går.
Jag hr annat för mig.
Idag har jag inte gjort mycket mer än att ta bort allt klotter som bara samlat en massa dam och onödigt med damm. Ser bra ut och jag har nu fått ur mig allt ur systeet så nu kan jag änga mig all tid åt min skriving som ska lämnas in på måndag så man får utbetalt.

Igår fredags så komm passet fram från skopje men problem nummer två kvarstår som förväntat. inga medel finns för biljetten så man får stressa på och göra allt man kan med ens arbete så man kan se till att utbetaling sker i nästa vecka  så man kan få biljetten =) sedan blir det livat i holken kan jag lova er  ha ha

Nej, åter dags för skrivingen. Har bar  skrivit en kladd igen som jag nu ska kolla igenom så den kan granskas igenom av mamma. I mi est så åter allt bra men jag ser inte de små felen som man kan åka dit och behöa komplitera för.

Imorgon är det alla hjärtans dag vilket jag inte ska spendera med någon speciell bara för att det är kälekens dag men likväl med suverän musik och kanske en gäng våfflor ha ha =)

Morsning korsning på er alla


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?