Fredag: skola, jobb och plugg

Morgonen gick så bra som den kunde gå men på väg till skolan så blev den mindre bra.
Som alltid drar jag min son med pulka till skolan med honom och imorse hade jag packat på han påsarna så jag slapp bära på allt. Normalt skulle han utropa hlet tydligt när det tappas något men imorse fick jag veta att det gäller enbart för hans grejer! haha
så lite sur var jag när jg kom till skolan med honom så skolpersonalen fick fel intryck av mig. sak samma
det var lagom kul igår med när jag ficlk spydiga kommentarer från de så kallade vänner. haha ja ja tragiskt att vissa bara nackar direkt ut käften utan att ens tänka före Om det kan såra.

tillbacks till min morgon nu. sur fick jag återvända den stig jag gått till skolan och fann visserligen alt jag tappat men mintermos låg slängd i en slähög längre in så jag verkligen blev tvungen att kravla mig in snön.
den misstänkte är klart pojkar i området som inget annat för sig förstår för andra.
vissa barn är helt trasihga i tanke på hur trasigt och tragist deras hem är så att begära bra medmänniksor lan man inte förens om kanske de är 20 år eller nåt haha

Hade en föreläsning idag och en  infromation från lärarutbidlngines rektor om att viska göra val innan den 15 mars 2010. och nu letar ajkg lite matrial till kvällens datajobb. Ikväll sent blir det mest bara salpp framför tv om jag inte dyker ner i mitt skrivande. nu börjar all läsning igen från en delkurs av slapphet mer eller mindre.

Ha det bra alla och ha en bra helg


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?