MÅNDAG 12 april:

hejoch hå va dagarna går.
Fick massare Sandras kille i över en timme för att hon hade förstört hans rygg ,stackarn =) , nej då men jag kan säga att han va bra svullen och det var spänt och grejer.
De fick Kaffe eller ja, Sandra drack , Fonsi drack och fick sitta med tyst då han inte kunde svenska medan jag fick fick vänta poå mitt kaffe tills efter att jag masserat klart. JAg antpg attt det bara skullet a 20 minuter en jhalvtimme spm normala människr utan desssvärre kkråmor  behöver men denna kille behövde en rejl omgång. Sandra har försökt massera han i 2 månader.. uhh Ja ja , nu jhar de båda lärt sig läxan att bara gå till autiriserad personer med kunskaper i massage.

Nu väntar jag på PR som de utloivade,. Sandra har gjort sin del .. hoppas Daniel gör sin ha ha
1½ timme hölll jag på att massera han.

Nu har jag en deklaration som jag inte förstår mig på . Nu ks ajag deklaraera att jag sålt huset samt redovisa förlusten och ja,. hoppas jag kangöra det på internet nu så mankan få sig lite kosing före midsommart. Det våre sweeet!

ses herrskap och tjänste fok.
lägger in masa bilder =) ni blir inte besvikna kan jag lova etr =)

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?