verk men är jädrigt effektiv =)

Sitter på högskolan tillsammans med min studiegrupp och har ett arbete som ska vara inlämnat till fredag. Vi har varit väldigt effektiva med att göra den uppgiften klar och nu renskrivs arbetet. Nu går i raskt över till att fundera ut tre fall somhar med sekretess och ansvar som vi själva ska ha en lösning till och vi ska diskutera fram annan lösning med alla som går i hela första termin.

Jag kommer på mig själv att jag kollar in csn sida om jag fått ett beslut om jag får studemedlet. Jag har koll verkligen på det mesta vilket är helt underbart.

Har verk i magen idag som jag håller på att tänka bort smärtan. det funkar lite ibland mn inte att det ska vara effektiv. Ska ta en tablett istället för att med tankekraft ta bort smärtan.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?