Studerar så flitigt på en FREDAG !!!!

JAg sitter i ett eget isolerat rum på högskolecentrum och känner hur skönt allt är nu. Många pusselbitar börjar mer och mer komma på plats och jag mår så jädra underbart innombords till skillnad för ett år sedan. Oj redan ett år sedan kaoset bröt ut helt. Jag är så lugn idag att jag tar mig an utmaningarna får hägskolan med leenden och bara gör mitt bästa.
Àllt annat känns inte lika svårt eller jobbigt när jag har en nu inställning till allt. 
erfarenheten består  och det är bra det för hur skulle vi annars lära oss utav livet om inte livet gav oss utmaningar? 

Har tagit en 40 minuters lunch och tänker skriva klart det jag har planerat för dagen så jag inte behöver stanna så länge eller vara här på högskolan imorgon till larmets sätts igång.

Att göra före hemgång denna fredag

1) Skriva om en text till vetenskaplig
2) göra och förbereda ett agumenterande anförande på 2 minuter
3) Börja med min examinationsuppgift som ska vara på 750 ord , spåna och komma igång med texten
4) lägga tre bilder från jpg till word dokument för att skriva ut
5) Fylla i ett frågeformulär hos en myndighet
6) sända iväg papper ihop med bilagor som ska in till samma myndighet

Jag kommer ha fullt upp med skrivandet. och då har jag en hel del att läsa inför nästa vecka .Tänkte jag kunde börja ikväll med de lättare samt skriva sammanfattning på de jag läst om för att underlätta en eximinerande skrivning som avslutar delkurs 1 om läraruppdraget.

HAr allt jag behöver nu så jag hoppas jag hinner före 18 för jag vill hinna springa en runda innan jag sätter mig framför tv och ser mitt enda prgoram jag följer. NAVY CSI Någon mer än jag som gillar serien?

/ TREVLIG FREDAG PÅ ER






Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?