Söndag: Laddar inför imorgon

Har kännt mig duktig idag. Har läst ut 3 av 4 littraturböcker som ksa vara lästa inför imorgon, sedan har jag kommit på mitt argumenterande tal som sksa vara klart  till nästa vecka tror jag men det är skönt att inte behäva tänka på det mer. !
hoppas jag inte får en  ångestattack igen bara.. får öva och öva med en provpublik så jag hinner vänja mig.
att jag sedan står som lärare och lär ut data på ABF kan jag inte förstå för då insann är jag så  lugn om en filbunke Undrar vad orsaken är och skillnaden? hmm kanske att jag känner mig trygg i ledar rolen i data för jag är insatt i änet datorer men inte att hålla tal ?
hmm kan vara fallet men det är likaläskigt att göra redovsiningar !

Har spenderat lite tid hos två förre deltagare som jag haft i data och det var gott att få komma ut och inte tänk apå studierna för en kort stund.
Nu har jag bara e boken kvar att läsa som handlar om att " På fridishemet täker maninte på att man lär sig"

Kram och ha det  gott

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?