MIN FÖDELSEDAG!!! =D

IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG WEEEEEEEEEEE
underbart att denna dag är här. inte för att jag längtar precis men den är bra underbar då ens vänner gratulerar en i allafall dem mer trogna iallafall.
Jag förväntar mig inte att alla ska minnas mig denna dag utan bara den kära=D .

Har hunnit prata med Chile, albanien  och alla ställen i detta avlånga dag hihi
Jag läst eller ja åtminstånde försötk och nu sitter jag efter att slapa idag med grabben.
Har fortfarande boken "RETORIK FÖR LÄRARE" kvar att läsa samt skriva sammanfattning på.
Nästa helg kanjag glädjas åt att jag har från fredag helt för mig själv för att ägna mig åt studierna chjag kommer nu sitta på högskolan.

Min mobil är fortfarande avstäng på grund av strul med nätet eller om det nu inte är telefonen i sig som säger tack och goodbye
Humöret mitt är stårlande upåt och jag mpr prima.
AM THE QUEEN OF THE WORLD TODAY

//

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?