Måndag:

Idag hade jag en föreläsning om ansvar inom skolverksamhet och vad som gäller och när det gälller och det ena med det andra att man nästintil blev snurrig under föreläsningen. Skulle ha läst 233 sidor men jag gjorde inte det. jag prioriterade en skrivuppgift som skulle vara klar för inlämning kl 12.  jag lade upp min på skolans studieforum en kvart över. ag varinte den sista men  upgiften är iallafall inlämnad och klar vilket var syftet och det mes viktiga för dagen.  Inför helgen har jag att läsa de sidor jag inte läste för att ha mer kött på benen inför den verksamhetsförlagda utbildningen.
Allt änns helt underbart attjag nu har koll på det mesta viket är a och o för mig nu när jag verkligen måste dela min upmärksamhet mellan studierna och min son samt de övriga som inte finns på prioritetslistan men en lista över som ska genomföras.

Imorgon blir det att gå till jobbet på ABF för att hämta ut nycklar och dra kopiro som jag behöver inför torsdagens data cirkel. Måste ha allt klart då jag kommer vara i orskarshamn hela dagen och inte vet när jag kommer hem så det är bra att jag har allt förberett. Vet inte om jag kommer att hinna äta mat innan jag ska börja datacirkeln.

Nu ska jag kolla vidare på NAVY CSI

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?