kvälls plugg

Sitter fortfarande på högskolan för att skriva en artikel som ska bli helt vetenskaplig. Idag har jag fat drama med nya klassen och vi har på denna dag lärt känna vrnadra lite bättre på ett roligt sätt. Mycket  som vi gjort idag är att vi ska ta med oss de ut är vi har vår praktik eller  verksamhetsföaagda utbildning som det så fint heter (VFU) .
Känner av att det varit en lång dag och jag vill bara hem för at öta nu. Har fastat halv idag vilket känns nu kan jag säga er.

Har hunnit med en hel del och det har blivit både bra och dåliga nyheter att tampas med idag.  det roliga är att jag får fylla i lite papper och att en människa som ajg försökt jaga i oc h med formuläret äntligen ringde upp mig . har jagad männiksan i tre dagar. det är otroligt frustrande när man bara kommer til talsvar eller till växel.
Det mindre bra somhänt idag är att jag måste komponera ett brev till scn och berätta varför jag studerar på annan irniktigt nu och varför jag avbröt mina studier tidigtare i våras.  Skiver jag inte ett brev till scn så är det risk att jag inte får något studiemedel. kanske inte i tid inför denna månad och då sitter jag lite i klistret men jag tar tag i allt ändå.
Allt kommer lösa sig som timbuktu sjunger om i en av sina underbara låtar.

Nu är det en djävla annama i mig kan jag lova er och den syns igenom i det jag gör nu. JAg har inte loggat in på msn poå hela dagen och loggar bara in vid 22. nu så lägger jag mycket fokus på  studierna för att jag verkligen har amistionen att klra av allt. Tänker inte ge upp denna gång och nu har jag andra förutsttningar som är bättre och godare.

Imorgon blir det att ta en joggningtur medans min son är i skolan innan jag själv sättermig på högskolan för att skriva klart min frågestälningsuppgift smat förebereder ett argumenterande tal och andra saaker som ska förberedas inför nästa vecka.
Nu får ni  har det bra.

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?