KORVSTOPPNING

Gårdagen spenderades i kalmar för enmassa information om lärarputbildningen som jag går termin ett på nu. Mycket att ta in att jag inte insåg vad klockan var under dagens. Först vid lunchtid blev jag medveten om klockslaget.
Kursintrudtiotion om allt och jag fick en ryggsöäck och annat matrial från lärarnas riksförbund.
Det mindre roliga äratt jag tappade mina nycklar i högskolan i kalmar. HAr redan skrivit ett inlägg till forumet så jag hoppas att någon finner dem.
Typiskt att tappa något på ens första skolgång. Är det inte huvudet så är det anat . I mitt fall blev det nycklarna jag tappade.

RAMADAN
Gårdagens fastade jag inte hela dagen utan det blev att jag åt mitt på dagen för att vara skärpt under gårdagens korvstoppning av all information som skulle in. Men från klockan 13 till att jag komm hem vid 21 så åt jag ingeting  men det blev automatiskt utan att jag tänkte medvetet om det.

HAde ett mindre solig samtal med mamma om min ekonomi och hur jag är. ja ja jag vet att jag inte är bra på mycket...
Har en hel del att åtgärda men nu känner jag att jag är fit for fight för allt somkomma skall.
JAg är inte lam som jag var i ifjol då rätt mycket hände mig.
Nu ska jag minsann se till att inte halka efter.

Nu ska jag iväg att hämta min lille ängel som inväntar mig på fritids.
Ikväll kommer mia med böckerna som jag behöver för kursen och det är skönt att redan ha alla bövckerna för hela hösten.



Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?