inför imorgon Tidag

Laddar inför tisdagen vilket innebär en trevlig utflyktsmål med klassen i oskarshamn för dagen.
in ängle blir hämtad av morfar vilket känns helt underbart att  min älskling inte behöver spendera hela sin dag på fritids. Har en doktorshavhandlign att läsa och göra rgumenten klart vilket jag itne huinnit göra. Jag hinner göra det ändå då ycket ska vara klart till nästa vecka och jag har god framförhållnng på allt.
Det som känns lite jobbigt bara är den tid som jag måst elägga ner på att skriva en sammanfattning för mig sjäv över den littratur jag nyss läst. gör jag inte så så vet jag inte vad jag läst.
Bra i längdet att ara noga menjag vet hur jag funkar i studiesituationer och oftast börj tillägga så har jag inte funkat alls. Nu funkar jag så bra och jag är bra stolt lver det jag åstakommit.
imorgon blir det en packning med kaffe eller thé med fruktmix med keso och fil till lunch samt mackor.
Jag läser klart det jag hinner på en halv timme då jag vet att min älskling komer att vakna när som.
 har totalt glömt bort att analysera mitt arbete som jag fick under dagen.. ja ja det få rjag göra när jag kommer hem . men så som sagt , n har jag bra framförhållning på allt så jag tar allt i tur och ordnng utan panik eller stress.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?