TV- CHILE =D

Tv-Chile från det forna hemlandet rockar otroligt mycket nu.. en hljdpunkt att längta till nu om helgerna när man ska til mammsen. Nu kan jag ha en kontinueitet i min spanska och de uttryck och hur språket används för man öigger i skarpt lä när man enbart reser dit var 5 år. Nu har jag inte varit i Chile på bra många r men det finns inget utrymme för någon Chileresa alls nu . Först som examinerad lärare kan jag resa dit. Enbart flygbiljetten går på 10 000 kr. sedan kan det skilja 10 - 15% på biljetten beroende på när man reser på året och med vilket flygbolag man reser med. När jag väl är där så får man mer än vad man gapat efter i allt så det blir oehört tröttsamt men det roliga är att jag hinner glömma hur allt är. Först när jag är på plats i Chile som jag drar mig til minnes varför jag inte åker oftare.

Nu tillbacks till pluggandet.
Ha inhandlat det jag behövde och  passade på att köpa svart nagellack och ett svart läppstift såå jag kan bli halloween snygger.  haha


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?