Torsdag: Jobb

Cirkelledar jobbet ger verkligen mig hjärn gymnasitk och utmanar mig till fullo. Jag får tänka om och sedan när jag tror att nu har jag nog tänkt klart med arbetet får jag tänka om ytterligen en gång till för att tänka om flertal gånger till innan jag hamnar på en slutgiltigt matrial som passar deltagarnas förutsättningar.
Kan inte låta bli att känna mig stolt över mina bedrifter i mitt kunnande att finna allt åt alla !
Wow jag är så imponerad av mig själv att jag tror till ock med att min chef är stolt över att hennes arbetstagare är kunnig och är kanske bland de bästa i området att lära ut. Jag är inte ens 30 år och lär arbeta bra många år med att lära ut datakunskaper.

Mitt paket från Ellos kom idag så jag hämtade den innan jag begav mig till arbetet på ABF.
Den viktigaste julkklappen är klar och jag kan andas ut! nu har jag bara 3 barn kvar att inhandla julpresent till men jag har inte fått någon önskelista från föräldrarna så jag få¨r väl vänta och se  kanske får man lite idder på söndag. Den  tuffaste utmaningen är att finna en bra julklapp som är givande och utmanande till den äldsta barnet vilket är min styvsysters grabb. Denna grabb vlir Tonåring i januari nästa år !! Hjälp var har åren gått?

Min egen julklapp får jag se om jag får ..Hoppas på det bästa

Nu ska jag hem och ta en kopp thé

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?