Tisdag: Självstudier

Fick en telefontid av Ellens folk så den bokningen får jag se till att ta. Längtar til varje gång jag får en telefonbokning från ellens personal. Min personla är viiserligen inte lika flitiga att boka en tid till ellen men min personal vet å andra sidan att inget får störa min studiero och ellen har jag dessutom via sms om det skulle vara. Min Personal tillåter bara att ha kontakt med ellen samt en till som jag inte kommer att benämna men att min studiero får inte försvinna under några omständigheter. Om den försvinner får jag betala dyrt i straffavgift vilket jag inte vill. Bästa att käpa sig med andra ord. XD

HAr en massagboking av en kubnd på torsdag som jag klämmer in efter min tid hos frisören.
lägger upp bilden hur jag såg ut på fredag kväll.

Lunchen idag beståd av en paj som jag mer eller mindre tvingade i mig själv då jag hela tiden fick kräkreflexer., Inget kom upp vilket jag är oehötrt tacksam över men jag fick slänga halva min brocolipaj (Födinges ).

Nu har jag en date med en bok vid namn " Från kronos till kairos" ska dejta den i tre kapitel innan jag ska hämta min ängel på fritids före 15.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?