tankar om pappa

När jag precis lade min ängel i sin säng så kom det tankar om min papa in i huvudet på mig. Varför vet ag inte men illusionen jag fick var att han ochjag satt i en soffa och hn ramae mig. DEn tanlen jag  hade var sås tark att jag började gråta för jag vet inte hur det känns att krama min pappa. Det har gått alldeles dför lång tid att kunna minnas och relatera till egna uplevde minnem med pappa. HAr bara någon estaka minne och det är rent ut sagt horriblet att inte ha mer minnen av ens far.

Ogillar att mina minnen om min pappa är uppbyggda på andras minnen coh erfarenheter och mötet med min pappa. känns mer att jag får allt av skulkännslor , tja det är mycket jag får av min Chilenska slökt genom skuld känslor och sympatier som jag inte ens har bett om. Kan säga med rakryggad attetyd att jag inte kan relatera till min asläktingar i Chile.  kan bara säga att landet och kulturen är mitt bagage och att jag har en ny kultur som jag annamar efter hand  med värderingar som jag känner passar bättre in. Varför ska jag gå efter en mall som adra skapt mig istället för att gör amig min egen mall?

På torsadag blir det ett besök hos min frisör. Det var så länge sedan jag träffade han så jag vet att vad han än gör med mitt hår så kommer det att bli geniallt vackert oh stilfullt.

Ses alla mina läsare
ta han dom er.

Pece my people

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?