Måndag: Höstlov för månge men ICKE sa nicke för mig!

Höslovet är här och det är inget som jag känner av. Min son har varit hos mormor medan jag har varit på högskolan för föreläsningar och annat skojjigheter.

Imrogon blir det ett besök på bio med min son och det blir att se Nicke nyfike2- en apa på rymmen.
Det blir första gången för grabben åch det ska bli intressant.
Har en kort dag imorgon så det kommer bli så bra, Desvärre kunde jag itne boka biljjeterna nu genom min laptop för jag hade inte den senaste versionen av något program som krävdes för att genomföra bokningen så jag gör det imorgon på skolan innan min föreläsning börjar vid 10 snåret.

Min lista att göra före läggning
- Läsa tre kapitel ur en bok inflr morgondagens föreläsning
- hämta up åhörarkopiorna från dagens föreläsning för att kunna ...( se nästa punkt)
- skriva quizfrågor och mejla dem till läraren.

- kvällsmål med mitt barn före nattningsrutinen börjar.
- Lägga min yrväder till barn.

jaha då var det väl bara  till att börja då.

B )


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?