Lördag: Vila för hela slanten!

Vakande vid 11 och gav min pälsboll lite mat ch sedan mig shälv lite frukost bestående av turkis yogurt med multijoice och ett glas alvedon i brus för att jag har huvudverk sedn i onsdags!

Kan fortfarande inte förstå hur jag kunde få dörren på nästan. Allt var så komiskt. I samma ögonblic som jag skulle gå in till föreläsningen så slog min lärare igen dörren på mig( En tung dörr) och jag fick den igenslagen mitt på näsan. Och nu har jag alltså en huvudverk av djävulsk art. Att vila mig hela denna dag ahr hjälpt otrolgit.
Imorgon sblir det arbete med min sekretess och läraruppdragets uppgiften samt inläsning inför måndagens föreläsning.
Känner mig så trött när jag inte kan ta bort allt huvudverk.
Känner mig annars allmänt glällig och vill bli tröstad och ihopkura mig med en hjärtevän. =)

Gick på Bio och såg "Ätligen midsommar" med hunken från 90 talets  hit serie Beverlyhills Luke perry vid 18:15. Såg den tillsammans med grabbens bäste väns pappa. ( haha hängde ni med nu !)
hans barn och mitt barn är bästa polare och vi passade på att att gå på bio när vi båda var helt barn fria..
JAg e helt barnfri då det är jobbigt att handskas med enhuvudverk ja ginget kan göra åt för att ta bort den.

har fortfarande inte ätit bra så jag får snällt göra mg pannkakor imrogn till lunch eller en soppa , hmm få se vad det blir.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?