Lördag: Shtunë

För er som inte förstår vad ordet betyder efter lördag so är det samma ord fast på albanska ! =)

Fredagens bowling med min lille ängel blev även det en fullträff av lycka. Han blev lika glad åt att få ner en kägla till at få ner alla. Tog lite bilder och filmade hans gester under hans spel och det var en lycka att bara se honom le och verkligenha otroligt roligt. Det är vad som glöder en mamma.
För mig och min vän mia , tja vi spelade inte så allvarligt utan mer att det var roligt, Mia van hel aomgången men jag var för en gångs skull tätt efter henne poängmässigt.
Vi bad om en utskrift för att min grabb kunde visa mormor och morfar om bedrifterna.
Höslovet har varit allt annat än tråkigt för min Grabb.  Tisdag blev det bio, Torsdag blev det Simhallen och  fredan en tur till bowlinghallen. Det blev en tur till julmässan på gränsöslott på fredags kvällen.
ohh vad vi njöt at bara gå omring i justämning. =)

Hade mega skum dröm om att min morfar inte var sig själv och det stämmde in några dagar senare när min mamma berättade att han förändrats i sättet. Han glömmer saker och blir arg för ingeting och för allting.
En form av demmens är vad som kom i tanke då jag arbetat med dessa argsinta människor. Skrämmande folkslag då de kan slå bakt för allt och ingeting. Man måste även kunna hantera dem och inte ta åt sig vilket kan vara oehört svårt. Hoppas bara på att allt går fort och att det inte ska löpa i all evighet ör det är bra kämigt att vara på andra sidan nu när man varit den som varit mitt i att arbeta och stöttat andra.

Ingen svar en om beskedet som jag inväntar. SUCK
Får ringa på mångag om var ärrendet ligger. för det är bra joggit att inte veta.

I november är det 20 år sedan berlinmurens fall. npgon som tänkt på det? =) ha h aTroligtvis inte

Att göra idag  är:
# se och skriva anteckningar till  DEL2 föreläsning om Hållbar utvekling samt skriva quizfrågor om föreläsningen

# Läsa inför måndagens föreläsnngar som innefattar 2 olika böcker som ska läsas 5 kapitel i snitt av varje bok.

# Söka information   som ska vara vetenskapliga till debatten som jag ska ha den 10 november om kärnkraft.  En miljödebatt.  samt finna motstndarens starka argument så vi i mitt lag kan argumentera tilbaka. Dena debatt är så klart obligatorisk

# inhandla det jag behöver i matväg.

Bäst att börja för ag har varit otrolgt lat idag.  Tar nog läsningen en bok idag  att läsa in och tar den andra imorgon för att inte bli allt förvirrad i fakta.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?