Fredag:

HAr precis skrivit ut allt det jag kan skirva ut inför delkurs 3 om hållbar utveckling som börjar på onsdag i nästa vecka. Försöker f å orning på alla pappaer med och mina anteckningar oc annat tjafs som behövs för att jag ska kunna skriva min examinationsuppgiften om läraruppdraget. Känner på mig att allt går mycket bätttre nu med studierna nu när jag inte hr några förhinder eller annat som blockerar mig. Underbart skänt med att ha full fokus där jag behöver ha det men det är klart att min huvudverk  knappast hjälper i studeringen. jag får vila mycket och ha fokus i kanske några timmar och sedan behöver jag vila igen för att ju längre tid jag spenderar framför datorn deste mer och tyngre blir min huvudverk som jag haft nu sedan onsags i förra veckan.

jobbade igår på ABF och deltagarna var rätt roliga menjag kände av min huvudverk intensivt. Glömde säga saker och min planering gick åt skogen men jag lyckades ändå fullgöra cirkel i data. Chefen hae varit under onsadgen och kollat in vad dator nr 9 problem är när den inte vill ta fram bilder från clipart. Ett enkelt problem som jag sjlv kunnat lösa själv men huvudverkentar tydligen bort en viss av min smarthet. ajaj inte bra.
Jag skratta gott när jag såg vad chefens kärleksbrev sade.  ja ja jag ¨fr väl bjuda p min tillfälliga blondin smarthet  ha ha =D

idag blir det en tur till gamleby och trollstogen med barnen. jag och Mangus har våra grabbar på samma klass och är bästa polare så nu får dem tillfälle att leka av sig  fullständig nu när de inte får underskotid. Hårt kan tänkas att de 'r att de inte får leka med varandra men  saken är att den ena sätter igång den andra och att sedan försöka arbtea med uppgifter är helt hopplöst. Slutsatsen är att bpda tappar koncentration. och de sluta med att de inte alls lär sig något. Bra tycker jag som ser att skolan själva ser vad att göra med grabbarna. De kan nämligen vara rätt vilda om de tillåts.

Bästa att tanka mobilen nu så jag kan sms a mia och magnus om dagen.
Ha det bäst

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?