bot för gnäll,bitchighet och pms

Har varit gnällig och bitchig och jäklig och dan sedan jag kom hem eller ja igenkligen för ett par timmar sedan.
Anledningen är att F  var inne på facebook och lämnade inget medelande till mig när människan vet att jaginte är inloggad mitt på dagen när jag går i skolan och har fullt upp med plugg. Människan fick sig en funderare iallafal men ska prata med F igen nu vid 23 efter att jag lämnat in mitt arbete igen.. känns som jag inte kan gära mer med mitt arbete om läraruppdraget. Hoppas det räcker till ett G. Vill slippa komplitera men om jag behövde så skulle chanses ges naturligtvis av läraren =) skänt för datorer kanmaninte helt förlitas  på. eller vad säger ni ?

När kan man förlita sig helt på datorer och teknikens värld? och när kan man inte förlita sig på dem?


Har min söta rossa mp3 spelare igång för att lugna ner mig , musik Botar tydligen allt eller det mesta för mig vilket är underbart och bra för medecineringen är självutskriven haha

Bäst att sända in arbetet nu före midnatt.

Har min 6 åtige yrväder hemma som sover gott vilket är ovanligt. Han vill annars sova hos min mamma.
=) älkar att ha han hemma. IDag fick min älsking massage efter sitt bad och vi myste  under dagen med att äta mellanmål i hans koja ( ett iglotält från ikea) som stod ställt p vardagsrummet.

Trevlig helg på er

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?