Torsdag: Plugg, jobb och allt annnat

Hej hopp pch god morgon på er allt folk!
Igår glömde jag helt bort att äta min mat som jag lagade. Det var en Fiskgryta ala lá speciale ( vitamin bomb) med pannkakor med fint rivna morötter i. Min lille grabb älskar mina pannkakor och det är helt underbart att jag kan lura i honom lite nyttigare pannkakor än de vanligt tråkiga pannkaks receptet har.

Varför glömde jag då bort att äta mat igår då? Jo , det hela bröjade med att jag och grabben var akut pinknödiga så allt vi hade på oss av ytterklöder slängdes huller om buller för nu snackar vi akutpink nödiga, en 9:a på en 10 gradig skala! Sedan var det bara att börja emd maten för klockan blev fort 17 när vi kom hem. Grabben kunde ändå äta inom 20 minuter vilket i prencip är vad hans gräns går för att behöva  vänta på maten.

Jag började plocka iorning allt i köket för det såg ut som jag inte plockat undan efter mig på tre dagar fast det enbart var för en dag. JAg rensade ur mina gaderober och städade toan och allt gick i rasande takt.
mitt i det hela plicngade det på dören och där står en TELIA2 klädd människa som skulle sälja ochhöra hur min digital tv funkade och om hon kunde hjälpa mig med att få ner mina telefonoch bredbands kostnader.
Ja ja sa jag och vi satte oss i köket.  ( Hallen såg fortfrande för jäklig ut  närh on kom in, jag var nästanklar)
Hon tecknade avtal medmig och ett väldgit snabbt bredband som funkar bra när jag behöver ladda hem littratur och pdf filer och annat som mina studer kräver. ( för det är fan inget kul att skriv ut en littratur på 100 sidor!)
Jag satt upp den tecknade avtals pappren samt ångerblanketten på min anslagstavla så mamma fpr kola den. Men bredbandet är något jag ändå behöver för att jag har 3 års studier kvar. Mitt mobila bredband från Telia har jag sagt upp och det Telia2 kvinnan fick med mig på var att ävenha min hemtelefon  och on försökte med att jag skule ha en abonemang på minmobil och hänvisade till att det är bra att  jag har en ny mobil och ett nytt nummer till Zemer imë ( En viss person) . Med ångerblanketten så kommer det slutgiltiga beslutet tas om vad som igenkligen hände oich vad avtalet säger för klar i huvudet var jag inte. Jag hade en huvudverk och trött och nästan gnällig då denna människa gjorde entre i mitt hem.

Nu idag ska jag träffa min lilla projektgrupp ( vi är tre) som ska se över och kolla det sista inann Tisdag då v i har redovisning av vårt projekt arbete. Idag ska jag även trätffa min  debattgrupp som ska se över våra argument för Kärnkraft.

Måste plugga inför tentan samt skriva min individuella för projektet.
Ikväll har jag min Data cirkel med. Känns som hela dagen kommer att bli stressande.

Försökte ringa till Zemer men det var dålig mottagning. VI ska sncka på lördag istället när hon inte har plugget utan bara jobbar. 


ironisk kallas det !

Jag inför hur jag upplever dagen kommer vara

/ HA det bra alla
PÖZ


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?