Torsdag: Namsdag

För 40 minuter sedan tog torsdagen slut och det har nu varit fredag i 40 minuter. =) detta betyder att min grabb har haft sin namsdg under torsdagen  ( tina turners födelsedag med!!) och att den nu är slut. Det roliga i detta är att jag glömde detta på morgonen så jag får mysa extra med min grabb imorgon.

Jag har äntligen funnit handledningen för delkurs 2 om utvecklingspykologi och det som saknas nu är tt läsa ett kapitel så jag är föreredd inför morgondagens händelser. slutar klockan 14 så jag hinner ta mig en joggingtur med snoddas som just nu ligger och gnäller vid min sida. vet inte varför och inte  bryr jag mig heller.Jag har psykologi att lära mig innan ag nockar mig själv för natten. sylwester diggar inte precis att snoddas är här så han håller sig till köket där han ligger bra på stoldynan . (snoddas är min grannes hund )Mina grannar Camilla och henke åker morgon till vetlanda eller var det nu skulle till för att fira två syson som fyllt år och Herr snoddas (hunden) få rinte följa med öfr att där dit de ska , huserar andra hundar av betydligt mindre storlek.

Idag har jag haft avslut på min datacirkel vilket är rätt skönt för jag känner att jag inte har gett mitt fulla intresse till dem men jag har ändå givit mitt bästa för de tackade så innerligt för allt jag lärt dem och för att jag gjort linlärningen av datakunkaperna så roligt. Jag lämnar dem iallfall med en nyfikenhet samt med en mindre rädsla för att trycka med tangeterna och klicka med musenheten.


Fick en ros i denna kulör som tack och presentkort att handla vad jag vill
Men det jag behöver nu är en kopp riktigt stark kaffe som får en at vakna till .
oops nu är det mindre än 20 minuter kvar på min laptop.
må gutt mina vänner =9
// Pözzzzzzz

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?