Söndag: ingen baksmälla

var på världens roligaste party. nästan hela klassen var där och vi partade vild ut sagt. oj , vet var riktigt länge sedan som jag hade megakul. Jag drack ett glas rött vid och jag vet inte hur många shots. men jag sluade räkna efter 7. -vi sjöng  och dansade loss totalt och vi pratade om allt förutom studierna. underbrt skänt att inte ens nämna ordet studier.  Vi hade tipspromenad i linas lya och vi hae mega kul med spelet ALIAS.


Idag är det pappas födelsedag omhan hade levat. han hade blivit 59 år. känns lite underligt att bara ha tanken  OM han hade levt idag. jag vet inte ens hur det känns så jag nöjer mig med att ha i tanken att han inte finns längre vilket är bekräftat. Kanske blir det en promenix till minneslunden för att tända ett ljus eller så struntar jag i det och bara ha det ltie extra mysig med tända ljus hemma med grabben.

Händer inte mycket i dag förutom att jag verkligen må¨st läsa de jag behöver inför imorgon.
har två lättare böcket att läsa samt två bilagor.

helgens käk har blivit risgrynsgröt , det är riktigt mumma

// Pöz


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?