Söndag : Fars dag och jag hatar det!

Jag kräks på denna dag så jag sörsöker göra det bästa jag kanutav denna illamående jippodag.
ETt skämt för dem som inte tar rollen på störsa allvar för gud nåpde ska veta att det finns fuskare där ute.

vet inte varför jag ör nästintill hatisk mot denna dag men en konlfikt på mina egna värderingar och det jag sett och upplevt är närmast i krig idag som denna.
-ja jag hatar denna dag som är fars dag hyllning.
ja ja , jätte kul för er alla andra som har en far som är en bra pappa. Toppen till er men för egen utsago så är det en dag att spry på. ´Förskt ringa micke idag men han verkar vara ute på jobb så jag sädner han sms istället.   skönt att veta att han är insatt i min inställning och hur jag känner när både jag h och han siter lite i samma båt men inte i en identisk båt. Han har en grav att gå till för att besöka han vilket jag inte har, har inte haft en grav att gå till på 20 år nu och det är mycket osäkert om det någonsin kommer att bli.


kan inget göra annat än att hoppas på att hans kropp ska bli funnen.
Hatar denna dag till förbannelse. usch fan , mår piss.

nästa hat dag är mer hanterbart. längre fram denna månad är det min pappas födelsedag och den dagen kanjag hantera mer men idag är det krig i mitt inre.


// ses senare , ska äta och sedan tentaplugga
GONA

SV: Åh gud va snällt sagt, det värmer att höra! Tusen tack :D



Ha det fint! Kram



2009-11-09 @ 01:00:15
URL: http://gonas.blogg.se/

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?