Onsdag: Tentan

Idag skrev jag tentamen i värdegrunden och jag vet inte hur jag gjorde den för när jag gick ut ur tentamens salen så kändes det bara bläää. jag skrev så gott jag förmodde och jag anstrände mig verkligen till att skriva så utförligt som möjligt samt att jag skrev så det uppfattades så som jag ville.
Får se hur det går. Om jag får 9 poäng eller över så blir jag glad för 9 är poängen att klara för att få ett G. Jag hoppas innerligt att jag lyckats för allt känns lugnare nu på skolfronten.
Önskar jag kunde säga det samma om att vara mamma.

Hade camillas kille hos mig för fika och han hade med sig dottern som fick min grabb och le stort.
Han frågade om jag inte hade det stressigt nu och jag blev förvånad över att jag ens verkade stressad vilket jag inte alls var. Men sedan så tänkte jag efter hur min dag är och vad som henke upplevde stressigt i mig och det var just att jag stor i köket och stekte pannkakor till min grabb och hans tös ochjag irrade runt i köket som en iller eller en pingisboll med en hasitighet av 100km/H.

Ja att vara ensam mamma nu är bra tufft med det är ignet jag tänker på och det är defenitivt inte något hinder i mina ögon för grabben min ger så mycket mer glädje till mig att allt det mindre kuliga saker bleknar snabbt.

En månad kvar till Jul!! Wohoooo =D
jag längtar ihop med min grabb. Vi önskar oss en vit jul men det är för mycket begärt av naturen.

Imorgon torsdag har jag sista datacirkel. Det känns skönt för jag har inte varit helt tilängad de deltagare s omjag borde men ändå har jag kunnat ge mitt bästa för dem. Imorgon blir det att jag gör iorning de sistapappren och så får jag ta med mig mat för att hinna med morgondagen.

Imorgon kväll får jag dessutom Snodas igen. Det var bra länge sedan sist. Hoppas han är på humör för lite joggning på fredagen för jag tänker ta mig en tur meg hunden efter skolan för att varva ner efter veckan.

=D

Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?