Måndag: Tenta i miljö och ONT!



En Riktigt god kaffe är vad jag längtar efter nu. Hmmmmmmmmm vilka minen jag får till denna  fotografi.


Gick och lade mig igår vid 3 på natten för att jag pluggade på åhörarkopiorna inför dagens tenta över ekologi och miljö. Dennna Tenta gick hyffsat bra men det återstår att se om jag lyckats bra gällande poängen.
Fick svar idag om hur de andra två skrivelserna varit ochjag får snällt skriva om och se över dem igen. Jag hae räknat med det så det var så  farligt. men mindre kul att veta att jag var den enda i klassen som inte sänt in mitt första arbete för att konsultation via telefonen. Får gära den snllt på Torsdag efter att jag gjort data cirkel matrialet klart.

Nu sitter man här och kolllar upp mera matrial inför morgondagens miljödebatt. Mina debattvänner hade tydligen nte gjort sinhemläxa vilket de snälllt får göra nu eller hoppas att de har gjort nu.
Våra argument måste sitta som handen i handsken.  Tänkte lägga mig gnaska snart så jag är utvilad till imorgon.

Har redovisning av projektarbete samt debatten och självklart ska dessa två delar vara obligatoriska moment.
wee man längtar redan till lunch nu. =)

Fick äntligen tag på micke och det var en  befrielse. hane guld för mig. Han och jag sitter i lite i samma båt.
Saknar han. Han är mest ute på jobb. 

Fick kontakt med en kinna i Kenya som hade läst mitt inlägg i forumet för oprah winfrey show på facebook för att fråga sina läsare hur mödraskapet är oi det land man lever i. JAg skrev nåt om att swe vr bästa då vi har ett hälsosystem som verkligen fungerar och som genererar alla. tror jag i stil att jag skrev.

det intressanta var att en kvinna såg mitt inlägg som inspiration och bestämde sig för att skriva ett medelande till mig.  underbart att få möjligheten att inspirera andra. speciellt när man haft en ur usel dålig dag igår.


Ditt Namn:


Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Blogg:


Din Kommentar:

Kom ihåg mig?